בית חכם: מעכשיו תוכלו לשלוט בבית בכל זמן ובכל מקום שתהיו

אתר קול חי No Comments on בית חכם: מעכשיו תוכלו לשלוט בבית בכל זמן ובכל מקום שתהיו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שירות 'בית חכם' של 'בזק', הראשון מסוגו בישראל, מאפשר לנהל ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית, ולשלוט במגוון אמצעי בקרה. השירות שנקרא Bhome מתבסס על פתרון "הכל באחד" הכולל מצלמה משוכללת ומרובת פונקציות וגלאי דלת/חלון חכם. הערכה מותקנת באופן פשוט ועצמאי על ידי בעלי הבית ומתממשקת לרשת האלחוטית שלו. לאחר ההתקנה ניתן לצפות בנעשה בבית, לקבל התראות אודות המתרחש בו, ואף לנהל שיחה באמצעות המכשיר עם אלה הנמצאים בבית. בנוסף, ניתן לרכוש בנפרד מוצרי בית חכם נוספים, לרבות שקעי חשמל חכמים להפעלה מרחוק של מכשירי חשמל.

 עלותם של מוצרים דומים הנמכרים כיום בארץ ובעולם יקרה, והיא נאמדת במאות שקלים עבור מוצרים בסיסיים, ועד לעשרות אלפי שקלים למוצרי שליטה ובקרה מתוחכמים. 'בזק' השיקה מבצע למגזר החרדי שיעניק פתרון של אספקת הציוד ללקוח במודל של שירות כשעלותו תעמוד על 29.90 שקלים בחודש, כולל תמיכה ושירות. במסגרת המבצע, מצטרפים לחבילת תקשורת ביתית של בזק ונהנים משירות בית חכם בעלות של 29.9 ₪ לחודש בהצטרפות לחבילת תקשורת כוללת קו טלפון ביתי, מסלולי דקות לפי בחירה וחבילת אינטרנט הכל כלול לצרכי פרנסה, ע"פ היתר הרבנים. ההצטרפות ל'בית החכם' מתבצעת בשיחת טלפון למספר 1-800-800-613.

 על פי סקר מקיף שערכה החברה על צרכי הציבור בתחום זה עולה כי חלק ניכר מהציבור (55% מבין המשתתפים בסקר) חושב שמדובר בשירות מועיל והיה מעוניין להתנסות בו. ההתעניינות ערה במיוחד (72%) ניכרת בקרב הורים לילדים צעירים. עוד עולה מהסקר כי הציבור מזהה תועלות רבות בשירות החדש: 79% מהמשיבים סבורים כי הוא יגדיל את תחושת הביטחון שלהם והשליטה על הנעשה בבית, 75% חושבים כי השירות יסייע להם להיות רגועים כשהילדים לבדם בבית ו-46% מהמשיבים חושבים ששירות בית חכם יכול להחליף מערכות אבטחה בבית, דוגמת מצלמות אבטחה או אזעקה.

 לדברי אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "כחברת התקשורת המובילה בישראל, עשינו מאמצים על מנת להתאים חבילת תקשורת ייעודית לציבור החרדי תוך הנגשת טכנולוגיות מתקדמות. היום, בזק הופכת את הבית החכם לנגיש לכל אחד, עם מוצרים חדשניים, הקלים להתקנה והפעלה, ועם שירות ואחריות מקצה לקצה. הבית החכם הוא אחד התחומים הטכנולוגיים הצומחים ביותר בעולם, ואנחנו מעריכים שבתוך שלוש שנים כ-70% ממשקי הבית בישראל יהיו חכמים. שילוב הבית החכם עם חבילת תקשורת ייעודית למגזר, מדגישה את החדשנות של בזק במתן פתרונות תקשורת המתאימה לדפוסי השימוש וצרכי הציבור החרדי"



0 תגובות